I am imagination.I can see what eyes can not see.I can hear what ears can not hear.I can feel what the heart can not feel.

Saturday, February 20, 2010

Importantele nimicuri

E normal ca noi sa credem ca lucrurile importante care ne pot aduce fericirea,sunt bijuteriile scumpe,hainele de firma si un prieten fotomodel?Dar cum ramane cu cele marunte?Cum ar fi un zambet si un simplu ,,Te iubesc``?Lucruri atat de mici pe care nici nu le constientizam.Si totusi,cand ajungi in starea vegetativa de planta in care ma aflu acum,incepi sa te gandesti:,,cine sunt?ce vreau eu cu adevarat?cine e Fat-Frumosul meu?ce ma face pe mine,cu adevarat fericita?``
Si imi amintesc de lucrurile care imi plac:

  1. sa dansez.sa joc teatru.
  2. limonada.ciocolata.jeleuri.McDonald`s.
  3. vara.calatoriile.plimbarile.
  4. sa rad.sa ma prostesc cu prietenii
  5. sa ma uit la un film bun.
  6. imbratisari de urs.
  7. sa imi stea bine paru.
  8. sa ascult muzica pe mp4 cand merg pe strada.sa imi dau seama ca era cat pe ce sa ma calce autobuzul,insa scap de fiecare data.
  9. sa fac de mancare.
  10. hainele noi.tenisi murdari.

Acestea sunt putinele nimicurile care ma fac fericita zi de zi.
Dar tu?Pe tine ce te face cu adevarat fericit?

0 comments: